sobota, 3 marca 2018

Na dobry początek... | TMI Tag

Przeczytałam wszystkie moje posty tutaj sprzed dwóch lat i powiem wam... Nie byłam głupim dzieckiem.. nie ma to jak uświadomić to sobie po dwóch latach haha
Głupim też nie było zaczęcie tego bloga od zaprezentowania się w:

Mam nadzieje że w taki sposób poznacie mnie nieco bardziej

1) Co masz na sobie?
aktualnie moje piękne nowe futro, które stało się moim ulubieńcem tej zimy

2) Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Prędzej zauroczona

3) Czy kiedykolwiek miałaś straszne zerwanie?
Jeśli chodzi o związek - nie :) 
ale bardziej przeżywam zerwanie kontaktu z przyjaciółmi, a takich parę było. 

4) Ile masz wzrostu?
167 cm
5) Ile ważysz?
 Coś koło 57 kg. Kiedyś dość obsesyjnie zwracałam na to uwagę ale odkąd co raz więcej ćwiczę i nabieram mięśni waga przestała mieć dla mnie znaczenie

6) Jakieś tatuaże?
Zostały mi 4 dni do ukończenia 18 roku życia. Wtedy się zacznie - ale niestety nie mogę szaleć z planami jak wcześniej bo wymyśliłam sobie pracę, w której tatuaże będą nieco przeszkadzać, a nie chce kompletnie tracić nadziei na sukces zawodowy :) 

7) Jakiś pircing?
Aktualnie trzy dziurki w lewym uchu, które sama sobie zrobiłam i jedna w prawej. Bardzo bym chciała sama kiedyś robić innym kolczyki, więc staram się ćwiczyć "kłucie" :)

8) OTP? 
ja x dobra kawa

9) Ulubiony serial?
Black mirror, Orange is the new black, Gossip Girl

10) Ulubione zespoły?
The Pretty Reckless, BvB (Andy Black to aktualnie moja miłość), In this moment, Marina and the diamonds, Jeffree Star (wiem, że to nie zespół ale nie miałam serca go pominąc)
11) Coś czego ci brakuje?
Czasu, bardzo.
12) Ulubiona piosenka?
Aktualnie uwzięłam się na "We don't have to dance" Andy Blacka i "Holy" Zolity

13) Ile masz lat?
 Za 4 dni 18
14) Znak zodiaku? 
Ryby
15) Czego szukasz u partnera? 
Zrozumienia, poczucia humoru, cierpliwości i po prostu miłości aż po grób - takie tam zwykłe głupotki.

16) Ulubiony cytat? 
"Hic rhodas, hic salta" //Pokaż co naprawdę potrafisz
"dum Spiro Spero" //Póki oddycham mam nadzieję
"Jeśli coś mnie nie zabije, lepiej niech zacznie uciekać"

17) Ulubiony aktor?
Nie umiałabym się zdecydować
18) Ulubiony kolor?
Szary, fiolet, czerń i róż
19) Głośnia muzyka czy cicha?
Zależy, raz tak raz tak

20) Gdzie idziesz gdy jesteś smutny?
Zazwyczaj idę spać, oglądam głupie filmiki w internecie lub wychodzę na spacer
21) Jak długo zajmuje ci prysznic? 
 10 min?
22) Jak długo zajmuje ci przygotowanie się rano? 
 Zależy czy chce wyglądać ładnie na zajęciach - jeśli tak - koło jednej godziny. Jak nie chce mi się malować, dobierać ubrania, dodatków i blabla to koło 20 min.
23) Biłaś się kiedyś z kimś? 
Nie wiem czy danie komuś "z liścia" w policzek to bicie się... W bójce nie brałam udziału. 

24) Co ci się podoba u chłopców? 
Ładnie odkreślone kości policzkowe i szczęka, ładny uśmiech i tatuaże
25) Co ci się nie podoba u chłopców?
Taka typowa ignorancja na wszystko

26) Powód dla, którego piszesz blog? 
Chwila nudy i nostalgia do tego miejsca. Dla uporządkowania myśli i żeby moi znajomi mogli się ze mnie śmiać że jestem super sławną blogerką haha :D 
27) Czego się boisz?
Nienawidzę pająków, wrr
28) Kiedy ostatnio płakałaś?
Nie płaczę często. Nie pamiętam.
29) Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz? 
Tego też nie wiem. Nie nadużywam tego słowa
30) Co oznacza twoja nazwa użytkownika? 
Amaranth to po grecku nieśmiertelność... i po protu piękny odcień czerwieni :)
31) Ostatnio przeczytana książka? 
"Kwiaty na poddaszu" moja kolejna miłość
 
32) Książka, którą aktualnie czytasz? 
 "Dziewczyna z pociągu"
33) Co ostatnio ogladałaś? 
"Me before you"
34) Ostatnia osoba z którą rozmawiałaś? 
Brat

35) Relacje między tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms? 
Przyjaciółka
36) Ulubiona potrawa?
Lody o smaku masła orzechowego się liczą?
37)  Miejsce, które chcesz odwiedzić? 
Chciałabym zobaczyć cały świat... głównie Rosję, Niemczech, Francję i USA
38) Ostatnie miejsce, w którym byłaś? 
Home sweet home
39) Czy ktoś ci się teraz podoba? 
Ze znajomych mi osób - nikt
40) Kiedy kogoś pocałowałaś ostatnio? 
Dziś
41) Ostatnio kiedy ktoś cię obraził?
Jestem osobą "publiczną" - cały czas dostaję anonimowe słowa nienawiści i zazdrości :D
42) Ulubiony smak słodki? 
Maliny, czekolada i słony karmel (słodko-słony ale się liczy!)
43) Na jakich instrumentach grasz? 
Gram na gitarze, uczę się na pianinie
44) Ulubiona cz. biżuterii? 
Naszyjniki i pierścionki
45) Ostatni uprawiany sport?
Taniec klasyczny aka balet
46) Jakie piosenki ostatnio śpiewałaś? 
"Fight like a girl" 
47) Ulubiony tekst na podryw? 
Usłyszałam kiedyś "Tyłek masz fajny ale fryzurę słabą" i od tamtego czasu jestem w tym zakochana
48) Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Nie
49) Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie? 
Rodzina
50) Kto powinien odpowiedzieć na te pytania? 
Osoby zaczynające z blogiem - w gruncie rzeczy to dobre Q&A gdy jeszcze nie ma kto ci zadawać pytań 
Gratuluje osobom które dotarły na sam koniec, zachęcam do komentowania i kontaktowania sie ze mną (zakładka kontakt lub instagram) i życzę miłego weekendu!


1 komentarz:

  1. Ja także jestem rybą- internetowa piąteczka!
    Serial "Black Mirror" chodzi za mną od dłuższego czasu, będę musiała go w końcu nadrobić :D
    O matko tak, pająki to zło wcielone! Zawsze jak oglądam "Harrego Pottera i Komnatę Tajemnic" to mam ochotę wręczyć Ronowi nobla za to, że umiał biec w tym tunelach bo ja bym tam chyba od razu zemdlała po zobaczeniu pajęczaka XD
    Mój ukochany tekst na podryw brzmi: " Cóż to za panna? Ma twarz, nogi, żołądek..." to wszystko przez Balladynę, ale jakby ktoś tak do mnie zagadał na ulicy powiedziałabym tak hahahaha XD
    Buziaczki ;*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World by Am , Blogger