wtorek, 6 marca 2018

Za szybko | Dorosłość, dojrzałość i odpowiedzialność

54 minuty.
Tyle dokładnie dzieli mnie od osiągnięcia pięknej liczby - 18.

Tik tak 
Dzień narodzin piękny 
Nowy czas życia rozpoczęty

Tik tak 
Dalszego rozwoju czas 
Tego czasu nie cofniesz
Nie powtórzysz jeszcze raz 

Tik Tak 
Już zorientowałeś sie? 
Nic nie trwa wiecznie
Zaskoczyłam cie?

Tik tak 
Ciągły pośpiech i bieg 
Brak czasu na życie, to jest twój lęk. 

Tik tak
Czy musisz ostatni dzwon zegara swój usłyszeć 
Byś w końcu pojął czym jest życie? 
Że czas bez życia biec nie może 
a brak czasu w życiu ci nie pomoże. 


Tak naprawdę nie wiem co chciałam powiedzieć. Pisanie wierszy mi pomaga, nawet jeśli nie są pierwszorzędne, dają mi powód do ponownego przemyślenia wszystkiego. Faktem jest, że nigdy nie było i nie będzie tak że w tym dniu nagle wszystko się zmieni. Ale fakt, że teraz sama odpowiadam za siebie, za moje decyzje - i że będę skazana na siebie bez pomocy innych jest dla mnie okropny. 
Trzymajcie kciuki i wszystkiego najlepszego dla mnie!

3 komentarze:

  1. Osiągnięcie tej 'pięknej liczby' to zarówno plusy jak i minusy. Trzeba zrobić tak żeby plusów było więcej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha zgadzam się. Trzeba byc optymistą, ale czasem trudno jest sie przyzwyczaić do tego wieku :)

      Usuń
  2. Kochana spóźnione, ale wszystiego najlepszego! ♥ Mam nadzieję, że wszystkie marzenia Ci się spełnią. A wiersz jest śliczny *o* Może będziesz tu publikować co jakiś czas jeden, albo dwa? :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 World by Am , Blogger